Evet benim duygum kabardı bana dedin galiba senmi söyleyeceksin benim tarihimle ne yapacağımı. Biraz daha komplike hale getirelim. "Bencede Türkler emek hırsızı" diyenler hırsızdır ayrıca Türklüğünden nefret etmektedir. Mümkün olsa başka ülke vatandaşlığına geçmek istemektedir. Ayrıca manevi yönden kabaracak birşeyleri kalmamıştır. Ne olacak şimdi?
Böyle üsluptaki birisiyle kesinlikle tartışmam, sana bu hayal dünyasıyla kolay gelsin.