Hocam sonuna kadar haklısın bence de Türkler emek hırsızı, bunu sadece internetle sınırlandırmayıp daha komplike düşünürsek yine sonuç bu.
Milliyetçi duyguları kabaran arkadaşlar gidip kendilerine Türkün tarihini anlatıp dursunlar başka bi şey yapmadan.
Evet benim duygum kabardı bana dedin galiba senmi söyleyeceksin benim tarihimle ne yapacağımı. Biraz daha komplike hale getirelim. "Bencede Türkler emek hırsızı" diyenler hırsızdır ayrıca Türklüğünden nefret etmektedir. Mümkün olsa başka ülke vatandaşlığına geçmek istemektedir. Ayrıca manevi yönden kabaracak birşeyleri kalmamıştır. Ne olacak şimdi?