• 08-01-2015, 16:07:46
    #46
    Hgocmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar forum sitesi eklenmiş ama bu doğru mu? Üyelk olayım deidm bir sürü şey aktivasyon...

    Diğer tüm sitelere Tayfur soyadı ile yorum yapıldı.
    Papağanlarla ilgili olan değil mi dostum Aşırı tatlı bir site ya. Papağan olmasa da, bir oda dolusu muhabbet kuşum var. Yıllardır benimle birlikteler ve yeri geldi mi çevreme ''zor da olsa'' versem de hala büyümeye devam ediyorlar Dün fark ettim bende siteyi ama sanırım kuş sevgimden dolayı üşenmeden direk kayıt oldum, hatta her şeyimi de doldurdum yani

    EKLEME: Gezmemiz gereken 8 sitenin tamamı gezildi ve konuya uygun ''sağlıklı'' yorumlar yapıldı. Diğer günlerde olduğu gibi yine tüm sitelere yorum bıraktım ancak dediğim gibi eğer yine 3-4 yorum dönüşü alırsam; yarından itibaren ona göre işlemlerime devam edeceğim bende arkadaşlar. Yorumlarınız ''TipAdam'' ismiyle atılmıştır.
  • 08-01-2015, 16:55:01
    #47
    bende katılmak istiyorum fakat daha alexaya kaydolmamış site

    http://www.alexa.com/siteinfo/www.instakib.com
  • 08-01-2015, 19:42:25
    #48
    Üyeliği durduruldu
    ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende katılmak istiyorum fakat daha alexaya kaydolmamış site

    http://www.alexa.com/siteinfo/www.instakib.com
    Maalesef katılamazsınız çünkü yorum gönderebileceğimiz bir yer yok .

    Tüm siteler gezildi ve yorumlar bırakıldı .
  • 08-01-2015, 19:53:35
    #49
    Ali demir İsmi ile Yorum bırakmaya başlıyorum arkadaşlar. Facebook eklentisi ile yorum bırakmıyorum haberiniz olsun.
  • 08-01-2015, 19:54:23
    #50
    Alexa yorum gönderimi kapanmamış mıydı ?
  • 08-01-2015, 20:13:53
    #51
    cwlerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alexa yorum gönderimi kapanmamış mıydı ?
    Alexa üzerinden siteye giriş yapıp gezinti yapılıyor ve sitedeki konulara ziyaretçi şeklinde yorum bırakılıyor.

    Edit:

    kisiselblog sitesinde gezinti yaparken arada düşüyor site haberin olsun.
  • 08-01-2015, 21:53:40
    #52
    176.240.1x7.1xx
    21.27
    21.51

    dizi merkezi'nin dns kaynaklı bir sıkıntı var sanırım erişim sağlayamadım...
  • 08-01-2015, 21:53:41
    #53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Murat Yağmur ile yorum gönderilmiştir.
  • 08-01-2015, 22:16:29
    #54
    Arkadaşlar yorum yapıyoruzda lütfen özen gösterelim yorumlara. Hani sizden çok birşey istemiyorum sadece çok güzel dizi vs. şeklinde değilde 1-2 birşey yazarsanız daha iyi olur.


    Arasında ki farka bakar mısınız?