Hgocmez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aşırı tatlı bir site ya. Papağan olmasa da, bir oda dolusu muhabbet kuşum var. Yıllardır benimle birlikteler ve yeri geldi mi çevreme ''zor da olsa'' versem de hala büyümeye devam ediyorlar
Dün fark ettim bende siteyi ama sanırım kuş sevgimden dolayı üşenmeden direk kayıt oldum, hatta her şeyimi de doldurdum yani 
EKLEME: Gezmemiz gereken 8 sitenin tamamı gezildi ve konuya uygun ''sağlıklı'' yorumlar yapıldı. Diğer günlerde olduğu gibi yine tüm sitelere yorum bıraktım ancak dediğim gibi eğer yine 3-4 yorum dönüşü alırsam; yarından itibaren ona göre işlemlerime devam edeceğim bende arkadaşlar. Yorumlarınız ''TipAdam'' ismiyle atılmıştır.
.