• 08-01-2015, 22:29:43
    #55
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yorum yapıyoruzda lütfen özen gösterelim yorumlara. Hani sizden çok birşey istemiyorum sadece çok güzel dizi vs. şeklinde değilde 1-2 birşey yazarsanız daha iyi olur.


    Arasında ki farka bakar mısınız?

    Örnek gösterilen 2. kısımdaki site bana ait, o yüzden yanlış anlaşılmaması adına belirtmek istiyorum; sitenize ''TipAdam'' ismiyle yorum girmekteyim değerli dostum ve sizin gibi özen gösteriyorum/göstermeye gayret ediyorum. Umarım herkes bu hassasiyette olur bundan sonra, diğer şekilde pek anlamı kalmıyor sizin de dediğiniz gibi...



    Gibi gibi...
  • 08-01-2015, 22:40:47
    #56
    forum sitesi hariç;

    8 ocak yorumları ahmet cem adıyla yapıldı.
  • 09-01-2015, 17:43:34
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Süren soyadı ile yapıldı. Bu arada kisiselblog.co da sorun yaşayan var mı?
  • 09-01-2015, 18:13:44
    #58
    95.8.207.xx
    17.45
    18.12
  • 09-01-2015, 21:35:02
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Oğuzhan isa temiz ve todor01 kullanıcı adları ile yorumlar yapıldı her siteye .
  • 09-01-2015, 22:20:42
    #60
    Sultan Papağanı isimli forum dışında (şimdiye kadar siteme hiçbir şekilde yorum bırakmamıştır) tüm sitelere giriş yapıldı, yazılar arasında geçişler sağlandı ve ''TipAdam'' ismiyle konulara uygun ''mantıklı'' yorumlar bırakıldı değerli dostlar. Artık listeden çok, gelen yorumları takip ediyor ve ona göre dönüşler yapıyorum. Bilginize sunarım, iyi çalışmalar...
  • 10-01-2015, 13:00:17
    #61
    9 kişiden sadece 4 kişi yorum yapıyor arkadaşlar.
    Gruptan @bipixel gruptan çıkartırsan sevinirim hocam. İlerlemiyor böyle.
  • 10-01-2015, 16:23:26
    #62
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 kişiden sadece 4 kişi yorum yapıyor arkadaşlar.
    Gruptan @bipixel gruptan çıkartırsan sevinirim hocam. İlerlemiyor böyle.
    Kesinlikle katılıyorum. Grubun düzenlenmesi gerekiyor. Şu an için site gezimini ve yorum bırakma işlemini bekletiyorum kendi adıma. Gün içerisinde @bipixel 'in yapacağı düzenleme sonrası, bu işleme devam etmeyi planlıyorum. Dün sadece 3 kişiden yorum gelmiş siteye ve mazerette bildirilmiyor; kimse kusura bakmasın ama hiç hoş bir durum değil bu.
  • 10-01-2015, 17:38:45
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Durumun toparlanmasını bekliyorm ben de.