Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 kişiden sadece 4 kişi yorum yapıyor arkadaşlar.
Gruptan @bipixel gruptan çıkartırsan sevinirim hocam. İlerlemiyor böyle.
Kesinlikle katılıyorum. Grubun düzenlenmesi gerekiyor. Şu an için site gezimini ve yorum bırakma işlemini bekletiyorum kendi adıma. Gün içerisinde @bipixel 'in yapacağı düzenleme sonrası, bu işleme devam etmeyi planlıyorum. Dün sadece 3 kişiden yorum gelmiş siteye ve mazerette bildirilmiyor; kimse kusura bakmasın ama hiç hoş bir durum değil bu.