forum sitesi hariç;
7 ocak yorumları Ahmet Cem adıyla bırakıldı.
Alexa Yorum kardeşliği
71
●3.553
- 07-01-2015, 21:16:23
- 07-01-2015, 21:53:34Nimet Yeliz İsmi ile yorum bırakıyorum. Dün gezinti yapacağımı söylemiştim ancak yapamadım. Kusura bakmayın.
- 08-01-2015, 02:49:43akicihaber.net olarak değiştirelim hocam o zaman ve tüm arkadaşlar yorum bıraksınbipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2015, 10:47:03Üyeliği durdurulduGüncellendiWETasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
- 08-01-2015, 11:18:173 gündür tüm sitelere yorum bırakıyorum ve fazlasıyla da gezinti yapıyorum ama gelen yorum sayısı 3-4'ü geçmiyor hocam. Bu konuda bir şeyler yapmalıyız. Daha duyarlı arkadaşlarla çalışalım, böyle olunca insan geriliyor. Üye olup yorum yaptığım site bile oldu, sırf kurala uymak için ama bazı arkadaşlar hiç umursamıyor. Üzücü gerçekten...bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2015, 11:27:49Üyeliği durdurulduBu arkadaşları tespit edeceğiz bugün hocam merak etmeyinrobben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
- 08-01-2015, 11:32:00Aslında kişileri kafamda belirledim. Bu akşamki gezinti ve yorum bırakma turuma, siteme dün yorum bırakan 3-4 arkadaşla devam etmeyi planlıyorum. Bir gün önce de yine aynı arkadaşlar bırakmıştı zaten. Eğer ki gün içerisinde ekipteki diğer arkadaşlar da siteme girip yorum bırakırsa, onların da sitesine yorum bırakırım pek tabi. Üşenmem de ayrıca, tek tek bakacağım herkese; çok sinirlendimbipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
.
.