• 07-01-2015, 21:16:23
    #37
    forum sitesi hariç;

    7 ocak yorumları Ahmet Cem adıyla bırakıldı.
  • 07-01-2015, 21:53:34
    #38
    Nimet Yeliz İsmi ile yorum bırakıyorum. Dün gezinti yapacağımı söylemiştim ancak yapamadım. Kusura bakmayın.
  • 07-01-2015, 23:57:49
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Murat Tekin adı ile yorum gönderilip sayfa gezintisi yapılmıştır.
  • 08-01-2015, 02:49:43
    #40
    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam facebook yerine normal yorum eklemezseniz gruptan çıkarılacaksınız bilginize.

    Oğuzhan isa temiz ve todor01 isimleri ile tüm siteler gezilip yorum bırakıldı .
    akicihaber.net olarak değiştirelim hocam o zaman ve tüm arkadaşlar yorum bıraksın
  • 08-01-2015, 10:47:03
    #41
    Üyeliği durduruldu
    WETasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akicihaber.net olarak değiştirelim hocam o zaman ve tüm arkadaşlar yorum bıraksın
    Güncellendi .
  • 08-01-2015, 11:18:17
    #42
    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncellendi .
    3 gündür tüm sitelere yorum bırakıyorum ve fazlasıyla da gezinti yapıyorum ama gelen yorum sayısı 3-4'ü geçmiyor hocam. Bu konuda bir şeyler yapmalıyız. Daha duyarlı arkadaşlarla çalışalım, böyle olunca insan geriliyor. Üye olup yorum yaptığım site bile oldu, sırf kurala uymak için ama bazı arkadaşlar hiç umursamıyor. Üzücü gerçekten...
  • 08-01-2015, 11:27:49
    #43
    Üyeliği durduruldu
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gündür tüm sitelere yorum bırakıyorum ve fazlasıyla da gezinti yapıyorum ama gelen yorum sayısı 3-4'ü geçmiyor hocam. Bu konuda bir şeyler yapmalıyız. Daha duyarlı arkadaşlarla çalışalım, böyle olunca insan geriliyor. Üye olup yorum yaptığım site bile oldu, sırf kurala uymak için ama bazı arkadaşlar hiç umursamıyor. Üzücü gerçekten...
    Bu arkadaşları tespit edeceğiz bugün hocam merak etmeyin .
  • 08-01-2015, 11:32:00
    #44
    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşları tespit edeceğiz bugün hocam merak etmeyin .
    Aslında kişileri kafamda belirledim. Bu akşamki gezinti ve yorum bırakma turuma, siteme dün yorum bırakan 3-4 arkadaşla devam etmeyi planlıyorum. Bir gün önce de yine aynı arkadaşlar bırakmıştı zaten. Eğer ki gün içerisinde ekipteki diğer arkadaşlar da siteme girip yorum bırakırsa, onların da sitesine yorum bırakırım pek tabi. Üşenmem de ayrıca, tek tek bakacağım herkese; çok sinirlendim
  • 08-01-2015, 15:45:38
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar forum sitesi eklenmiş ama bu doğru mu? Üyelk olayım deidm bir sürü şey aktivasyon...

    Diğer tüm sitelere Tayfur soyadı ile yorum yapıldı.