bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncellendi .
3 gündür tüm sitelere yorum bırakıyorum ve fazlasıyla da gezinti yapıyorum ama gelen yorum sayısı 3-4'ü geçmiyor hocam. Bu konuda bir şeyler yapmalıyız. Daha duyarlı arkadaşlarla çalışalım, böyle olunca insan geriliyor. Üye olup yorum yaptığım site bile oldu, sırf kurala uymak için ama bazı arkadaşlar hiç umursamıyor. Üzücü gerçekten...