• 10-01-2015, 17:43:25
    #64
    bugün ehliyet sınavım olduğu için dün yorum bırakamadım. Grup düzenlenmesini bekliyorum.
  • 10-01-2015, 21:54:57
    #65
    176.240.1x7.1xx
    21.15
    21.47
  • 11-01-2015, 15:11:37
    #66
    Dünden beri pasif durumdayız, yaklaşık 5-6 gündür de doğru düzgün hareket edemediğimizi düşünüyorum arkadaşlar. Aşağıda etiketlediklerim bu konuda sorumluluk sahibi gibi duran kişiler ve dilerseniz sıfırdan bir konu açıp, direk bu benimle birlikte 6 kişiyle çalışmayı başlatıp ''düzenli bir şekilde'' devam ettirelim. Ekibe katılmak isteyen olursa da herkese sorup, duruma göre en fazla 4 kişi daha kabul ederiz. Her şeyi de en ince ayrıntısına kadar takip edeceğim, yeter ki sitelerimiz hak ettiği yere kavuşabilsin.

    Eğer kabul ediyorsanız, yorumu beğenmeniz yeterlidir benim için; konu sahibi değerli dostumun da izni olursa pek tabi; sıfırdan konuyu açıp, devamını getireceğim. Sizlerden haber bekliyorum, gün içerisinde başlayalım en azından...

    @tolgahanuzun
    @bipixel
    @evilsith
    @hgocmez
    @ahmetcem96
  • 11-01-2015, 20:42:18
    #67
    arkadaşlar benim için önemli olan düzenli olarak gezinti yapabilecek insanların olması. Açıkça söyleyeyim detaylı olarak bakmak istemiyorum. şuanda ilgilendiğim yaklaşık 15 16 tane site var ve gezintiler için kendime vakit ayırdım. İp olarak kontrol edebilecek birisi olursa çok güzel olabilir. Birde kuralları biraz değiştirmekten yanayım 8-10 sayfa sayısı çok. Süre olarak 15 dk 20 dk yapsak 5 sayfa iyidir. En azından aktif olarak 4 grupta daha bulunuyorum ve kuralları bu şekilde.
  • 11-01-2015, 21:01:20
    #68
    evilsith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benim için önemli olan düzenli olarak gezinti yapabilecek insanların olması. Açıkça söyleyeyim detaylı olarak bakmak istemiyorum. şuanda ilgilendiğim yaklaşık 15 16 tane site var ve gezintiler için kendime vakit ayırdım. İp olarak kontrol edebilecek birisi olursa çok güzel olabilir. Birde kuralları biraz değiştirmekten yanayım 8-10 sayfa sayısı çok. Süre olarak 15 dk 20 dk yapsak 5 sayfa iyidir. En azından aktif olarak 4 grupta daha bulunuyorum ve kuralları bu şekilde.
    Aynen hocam sonuna kadar katılıyorum. 15-20 dakikalık süreç ve 5 sayfa yeterlidir. Diğer gruplardan farklı olarak birde konuyla alakalı yorum bırakarak güncelliği sürdürüyoruz ve oldukça da hoş oluyor yani. Bence de bu şekilde devam etmeliyiz. Ama bunu aksatmadan yapmalıyız işte, sonra cılkı çıkıyor işin. Sabahtan beri mesajıma dönüş bekliyordum. Sadece siz yorum yaptınız bir de bir arkadaş sağolsun mesajımı beğenip desteklemiş. İp kontrolünü vs. ben yaparım gerekirse, yeter ki sağlam bir grup olabilelim.
  • 12-01-2015, 09:02:17
    #69
    Üyeliği durduruldu
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünden beri pasif durumdayız, yaklaşık 5-6 gündür de doğru düzgün hareket edemediğimizi düşünüyorum arkadaşlar. Aşağıda etiketlediklerim bu konuda sorumluluk sahibi gibi duran kişiler ve dilerseniz sıfırdan bir konu açıp, direk bu benimle birlikte 6 kişiyle çalışmayı başlatıp ''düzenli bir şekilde'' devam ettirelim. Ekibe katılmak isteyen olursa da herkese sorup, duruma göre en fazla 4 kişi daha kabul ederiz. Her şeyi de en ince ayrıntısına kadar takip edeceğim, yeter ki sitelerimiz hak ettiği yere kavuşabilsin.

    Eğer kabul ediyorsanız, yorumu beğenmeniz yeterlidir benim için; konu sahibi değerli dostumun da izni olursa pek tabi; sıfırdan konuyu açıp, devamını getireceğim. Sizlerden haber bekliyorum, gün içerisinde başlayalım en azından...

    @tolgahanuzun
    @bipixel
    @evilsith
    @hgocmez
    @ahmetcem96

    Tamamdır hocam açın yeni bir grup burayı kapatalım .
  • 12-01-2015, 17:13:09
    #70
    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır hocam açın yeni bir grup burayı kapatalım .
    Tamamdır hocam, yeni grubu açıp sizleri etiketleyeceğim. En azından bu 5-6 kişilik grup birbirimizi tanıdık artık; güven sıkıntısı olmayacaktır. Her şeyi de düzgünce yazar, takibini yaparım ben. Bu akşamdan başlarız çalışmaya ve gruba girmek isteyen olursa da hep beraber konuşur duruma göre alırız. 1 saate konuyu açıyorum, umarım düzenli bir şekilde devam ettirebiliriz..
  • 12-01-2015, 17:29:17
    #71
    Üyeliği durduruldu
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır hocam, yeni grubu açıp sizleri etiketleyeceğim. En azından bu 5-6 kişilik grup birbirimizi tanıdık artık; güven sıkıntısı olmayacaktır. Her şeyi de düzgünce yazar, takibini yaparım ben. Bu akşamdan başlarız çalışmaya ve gruba girmek isteyen olursa da hep beraber konuşur duruma göre alırız. 1 saate konuyu açıyorum, umarım düzenli bir şekilde devam ettirebiliriz..
    Tamamdır .
  • 12-01-2015, 23:12:58
    #72
    176.240.1x7.1xx
    22.44
    23.11