Dünden beri pasif durumdayız, yaklaşık 5-6 gündür de doğru düzgün hareket edemediğimizi düşünüyorum arkadaşlar. Aşağıda etiketlediklerim bu konuda sorumluluk sahibi gibi duran kişiler ve dilerseniz sıfırdan bir konu açıp, direk bu benimle birlikte 6 kişiyle çalışmayı başlatıp
''düzenli bir şekilde'' devam ettirelim. Ekibe katılmak isteyen olursa da herkese sorup, duruma göre en fazla 4 kişi daha kabul ederiz. Her şeyi de en ince ayrıntısına kadar takip edeceğim, yeter ki sitelerimiz hak ettiği yere kavuşabilsin.
Eğer kabul ediyorsanız,
yorumu beğenmeniz yeterlidir benim için;
konu sahibi değerli dostumun da izni olursa pek tabi; sıfırdan konuyu açıp, devamını getireceğim. Sizlerden haber bekliyorum, gün içerisinde başlayalım en azından...
@tolgahanuzun @bipixel @evilsith @hgocmez @ahmetcem96
Tamamdır hocam açın yeni bir grup burayı kapatalım

.