Tamamdır hocam açın yeni bir grup burayı kapatalım

.
Tamamdır hocam, yeni grubu açıp sizleri etiketleyeceğim. En azından bu 5-6 kişilik grup birbirimizi tanıdık artık; güven sıkıntısı olmayacaktır. Her şeyi de düzgünce yazar, takibini yaparım ben. Bu akşamdan başlarız çalışmaya ve gruba girmek isteyen olursa da hep beraber konuşur duruma göre alırız. 1 saate konuyu açıyorum, umarım düzenli bir şekilde devam ettirebiliriz..