• 05-01-2015, 20:30:36
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm sitelere Burak Besli ismi ile 88.150.20x.11x ip üzerinden yorum yapılıp gezinti yapılmıştır.
  • 05-01-2015, 20:58:03
    #20
    sırf yorum olsun diye mi yapacağız yani? konuyla ilgili yapılsaydı bari. Çok basit geliyor yorumlar.
  • 06-01-2015, 09:42:56
    #21
    Üyeliği durduruldu
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grubunuza bende katılmak istiyorum değerli dostum. Yer var mıdır acaba?

    http://www.alexa.com/siteinfo/tipadam.com
    fanty_35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam değişik isimlerle yorum atılacak ürünlere aslında, yorum olursa benim için çok iyi olacak, yoksa benim yorum atmamın bir anlamı kalmıyor.
    buyaWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm sitelere Burak Besli ismi ile 88.150.20x.11x ip üzerinden yorum yapılıp gezinti yapılmıştır.
    okursan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sırf yorum olsun diye mi yapacağız yani? konuyla ilgili yapılsaydı bari. Çok basit geliyor yorumlar.
    @robben678 katılımınız onaylandı .


    @fanty_35 Hocam yorum atmanızın niye anlamı olmasın ? arkadaşlar sitenize giriyor ve gezinti yapıyor. Sadece bunun bile büyük bir faydası var. Sitede kalma süresini arttırıyor. Kabul etmiyorsanız başka bir site ile devam etmenizi rica edeceğim.


    @buyaWEB ip adresi bildirmeye gerek yok hocam . Zaten sitelere yorum yapılıyor. Sadece hangi kullanıcı adı ile yorum yaptığınızı söylemeniz yeterli örnek;

    1 Ocak gezintileri yapıldı Burak ismiyle yorum atıldı.

    @okursan adlı arkadaşımız haklı. Lütfen konuları okuyup ona göre yorum atınız.
  • 06-01-2015, 09:58:06
    #22
    http://www.alexa.com/siteinfo/akicihaber.com olarak bende katılmak istiyorum
  • 06-01-2015, 11:09:23
    #23
    Üyeliği durduruldu
    WETasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.alexa.com/siteinfo/akicihaber.com olarak bende katılmak istiyorum
    Eklendiniz .
  • 06-01-2015, 16:29:43
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar dün burak besli dışında yorum yapan var mı?
  • 06-01-2015, 17:04:27
    #25
    bugün finalim olduğundan dolayı dün yorum atamadım. 6 Ocak yorumları Ahmet Cem adıyla atılmıştır.
  • 06-01-2015, 17:58:37
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Su soyadı ile yorumlar yapıldı.
  • 06-01-2015, 18:11:26
    #27
    Arkadaşlar galiba dün başladı. Ben yeni gördüm. Zaten şuan 4 tane yorum geldi. Demekki 4 kişi gezmiş. Konu sahibinin Bir Çetele tutması hoş olur aslında. Google dökümanında...

    Bende bugün akşama doğru başlarım arkadaşlar.