Alexa Yorum kardeşliği
71
●3.553
- 06-01-2015, 09:42:56Üyeliği durduruldurobben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefanty_35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebuyaWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle@robben678 katılımınız onaylandıokursan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
@fanty_35 Hocam yorum atmanızın niye anlamı olmasın ? arkadaşlar sitenize giriyor ve gezinti yapıyor. Sadece bunun bile büyük bir faydası var. Sitede kalma süresini arttırıyor. Kabul etmiyorsanız başka bir site ile devam etmenizi rica edeceğim.
@buyaWEB ip adresi bildirmeye gerek yok hocam
. Zaten sitelere yorum yapılıyor. Sadece hangi kullanıcı adı ile yorum yaptığınızı söylemeniz yeterli örnek;
1 Ocak gezintileri yapıldı Burak ismiyle yorum atıldı.
@okursan adlı arkadaşımız haklı. Lütfen konuları okuyup ona göre yorum atınız. - 06-01-2015, 09:58:06http://www.alexa.com/siteinfo/akicihaber.com olarak bende katılmak istiyorum
- 06-01-2015, 17:04:27bugün finalim olduğundan dolayı dün yorum atamadım. 6 Ocak yorumları Ahmet Cem adıyla atılmıştır.
- 06-01-2015, 18:11:26Arkadaşlar galiba dün başladı. Ben yeni gördüm. Zaten şuan 4 tane yorum geldi. Demekki 4 kişi gezmiş. Konu sahibinin Bir Çetele tutması hoş olur aslında. Google dökümanında...
Bende bugün akşama doğru başlarım arkadaşlar.
