Konu
Alexa Yorum kardeşliği
06-01-2015, 18:11:26
#27
Tolgahanuzun
Arkadaşlar galiba dün başladı. Ben yeni gördüm. Zaten şuan 4 tane yorum geldi. Demekki 4 kişi gezmiş. Konu sahibinin Bir Çetele tutması hoş olur aslında. Google dökümanında...
Bende bugün akşama doğru başlarım arkadaşlar.