Arkadaşlar galiba dün başladı. Ben yeni gördüm. Zaten şuan 4 tane yorum geldi. Demekki 4 kişi gezmiş. Konu sahibinin Bir Çetele tutması hoş olur aslında. Google dökümanında...

Bende bugün akşama doğru başlarım arkadaşlar.