hocam değişik isimlerle yorum atılacak ürünlere aslında, yorum olursa benim için çok iyi olacak, yoksa benim yorum atmamın bir anlamı kalmıyor.
Tüm sitelere Burak Besli ismi ile 88.150.20x.11x ip üzerinden yorum yapılıp gezinti yapılmıştır.
sırf yorum olsun diye mi yapacağız yani? konuyla ilgili yapılsaydı bari. Çok basit geliyor yorumlar.
@robben678 katılımınız onaylandı

.
@fanty_35 Hocam yorum atmanızın niye anlamı olmasın ? arkadaşlar sitenize giriyor ve gezinti yapıyor. Sadece bunun bile büyük bir faydası var. Sitede kalma süresini arttırıyor. Kabul etmiyorsanız başka bir site ile devam etmenizi rica edeceğim.
@buyaWEB ip adresi bildirmeye gerek yok hocam

. Zaten sitelere yorum yapılıyor. Sadece hangi kullanıcı adı ile yorum yaptığınızı söylemeniz yeterli örnek;
1 Ocak gezintileri yapıldı Burak ismiyle yorum atıldı.
@okursan adlı arkadaşımız haklı. Lütfen konuları okuyup ona göre yorum atınız.