Arkadaşlar yorum yapıyoruzda lütfen özen gösterelim yorumlara. Hani sizden çok birşey istemiyorum sadece çok güzel dizi vs. şeklinde değilde 1-2 birşey yazarsanız daha iyi olur.

Arasında ki farka bakar mısınız?
Örnek gösterilen 2. kısımdaki site bana ait, o yüzden yanlış anlaşılmaması adına belirtmek istiyorum; sitenize ''
TipAdam'' ismiyle yorum girmekteyim değerli dostum ve sizin gibi özen gösteriyorum/göstermeye gayret ediyorum. Umarım herkes bu hassasiyette olur bundan sonra, diğer şekilde pek anlamı kalmıyor sizin de dediğiniz gibi...
Gibi gibi...