cwlerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alexa yorum gönderimi kapanmamış mıydı ?
Alexa üzerinden siteye giriş yapıp gezinti yapılıyor ve sitedeki konulara ziyaretçi şeklinde yorum bırakılıyor.

Edit:

kisiselblog sitesinde gezinti yaparken arada düşüyor site haberin olsun.