Arkadaşlar yorum yapıyoruzda lütfen özen gösterelim yorumlara. Hani sizden çok birşey istemiyorum sadece çok güzel dizi vs. şeklinde değilde 1-2 birşey yazarsanız daha iyi olur.


Arasında ki farka bakar mısınız?