Arkadaşlar forum sitesi eklenmiş ama bu doğru mu? Üyelk olayım deidm bir sürü şey aktivasyon...
Diğer tüm sitelere Tayfur soyadı ile yorum yapıldı.
Papağanlarla ilgili olan değil mi dostum

Aşırı tatlı bir site ya. Papağan olmasa da, bir oda dolusu muhabbet kuşum var. Yıllardır benimle birlikteler ve yeri geldi mi çevreme ''zor da olsa'' versem de hala büyümeye devam ediyorlar

Dün fark ettim bende siteyi ama sanırım kuş sevgimden dolayı üşenmeden direk kayıt oldum, hatta her şeyimi de doldurdum yani
EKLEME: Gezmemiz gereken 8 sitenin tamamı gezildi ve konuya uygun ''sağlıklı'' yorumlar yapıldı. Diğer günlerde olduğu gibi yine tüm sitelere yorum bıraktım ancak dediğim gibi eğer yine 3-4 yorum dönüşü alırsam; yarından itibaren ona göre işlemlerime devam edeceğim bende arkadaşlar. Yorumlarınız
''TipAdam'' ismiyle atılmıştır.