• 03-01-2008, 03:45:57
    #28
    Bencede arkadaş katılyorum ve doğru diyor bencede çok saçma sesimizi bir türlü duyurmamız lazım durumdan bilgilendirsen sevinirim.
  • 03-01-2008, 11:18:52
    #29
    Üyeliği durduruldu
    en iyi çözüm adwords'e atılan 1 mail olacaktır. Onlar buna çözümleri yoksa zaten kimse bişi edemez.

    Ayrıca google bizi sömürüyor diyenlere de hak veriyorum. Doğru sömürüyor. 1 yıldır adsense'ye karşı nefretim vardı kullanmadım ama 1K hitli siteme kimse banner reklam vermeyince adsense'ye başladım. 1 yıl boyunca başka reklam sistemi kullanmadım siteler için 150+ $ masraf yaptım. Aylık 10 ytl banner kimse vermek istemedi ama.
  • 03-01-2008, 12:41:57
    #30
    Alıntı
    Diğeride: Sıradan bir vatandağın veya şirketin açtığı e-ticaret üzerine kurulu bir site. Sikayetvar.com...
    Bi arkadaş yazmış,çok komik.Herkes sizler gibi düşünse ve zaten düşünüyor bu ülke hiç bir zaman bir yere gelmez.En ufak yerlerde bile hakkını aramazsan yarın köle gibi çalıştırırlar seni.Ben dünyaca tanınmış bir markayı şikayet ettim ve şikayet ettiğim yer %75 daha haklı olması ragmen ben kazandım sikayetvar com sayesinde.Google kimmiş? Türkiye'de bizlere,insanlara hizmet veriyorsa adam gibi çalışsın.
  • 03-01-2008, 14:24:55
    #31
    ikinokta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende spiderman ı şikayet ettim çatımı kırdı, gibi bişey olmuş.

    Spiderman senin çatını kırsa, şikayeti bırak gider imza alırsın anca ..

    Teslimiyetçi zihniyet...
  • 04-01-2008, 00:56:28
    #32
    Üyeliği durduruldu
    google artk adsense reklamların yanına Genel izleyici logosu filan koyar herhalde
  • 04-01-2008, 09:56:31
    #33
    Siz google 'a rahatsızlığınızı bildirdinizde gidermediler mi ?

    Ayrıca google'un büyüklüğü muhatab alması ile ancak belli olur. Ki böyle bir durumda yok. Adamlar ücretsiz analytics hizmeti için bile müşteri hizmetleri veriyor.

    Arkadaşımızı değişik bir fantazi yakalamış gibi İlk şikayetçi olduğu kurumun kendisine değilde yani google'a değilde, sosyal kurumlara başvurmuş.


    Google sömürüyor doğrudur,yanlnız ülkemize haz da değil, ama kullanmayarak değil daha iyisini yaparak protesto edebiliriz. Zaten reklam sektöründe yavaş yavaş muadilleri çıkıyor.
  • 04-01-2008, 10:08:00
    #34
    adsense'side mi yasaklatacaksınız yoksa , niyetiniz nedir.
  • 04-01-2008, 11:32:20
    #35
    Tek şikayetçi değil.
  • 04-01-2008, 15:38:23
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Adsense nasil yasaklatilsin yahu boyle birsey olmaz