Siz google 'a rahatsızlığınızı bildirdinizde gidermediler mi ?
Ayrıca google'un büyüklüğü muhatab alması ile ancak belli olur. Ki böyle bir durumda yok. Adamlar ücretsiz analytics hizmeti için bile müşteri hizmetleri veriyor.
Arkadaşımızı değişik bir fantazi yakalamış gibi

İlk şikayetçi olduğu kurumun kendisine değilde yani google'a değilde, sosyal kurumlara başvurmuş.
Google sömürüyor doğrudur,yanlnız ülkemize haz da değil, ama kullanmayarak değil daha iyisini yaparak protesto edebiliriz. Zaten reklam sektöründe yavaş yavaş muadilleri çıkıyor.