• 31-12-2007, 22:17:46
    #10
    ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz türk webmasterlarının boş vakti çok. Ne yapacağımızı şaşırdık artık. Nerd enasıl boş işler müdürlüğü yapılır bize soracaksın.

    Şikayet edilen mevkiiye bak: Radyo ve Televizyon Üst Kurulu
    Diğeride: Sıradan bir vatandağın veya şirketin açtığı e-ticaret üzerine kurulu bir site. Sikayetvar.com...

    Abi şuan gülüyorum. Yani bu kadar olur anca. Sabah bir bakmışız AdWords'a HoÅ� Geldiniz yazdığımızda karşımızda kocaman bir yazı. Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.

    Bizler böyleyiz işte. Hiç bir zaman elimizdekilerin kıymetini bilmeyiz. Kazanç sağladığımız yerin gelişimine yardımcı olacağımıza böyle cahilce saçma sapan yerlere boş boş gambazlarız. Sonrada çok iyi bi halt etmişiz gibi gelir forumlarda "Hehe. Adwords'u şikayet ettim. Evet evet ben yaptım " deriz.

    Yazık.....

    çoook yazık çoookkk . . . .
  • 31-12-2007, 22:20:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ürgüp abarttın sanki ben onu dalgaamaçlı söylemedim yanlış yaptın ayıp ettin
  • 31-12-2007, 22:27:19
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şikayet var a ilk başvurum yollanmayan 500 liraya yakın tutan bi ÜRÜN nedeniyle (bana gondereceklerine baskasına yollamıslar) hepsi burada.com oldu. Defalarca arayıp mesgul calan musteri hizmetlerinden bıktım ve buraya yazdım. ertesi gün ist. kodlu bi no arayıp durdu derste sonra email yollamıslar. Defalarca aradık ulasamadık . Ürünlerinizin paketlenip yollandı.
    Yani şikayet var AVUKATları vasıtasıyla ilgili kurumla temasa gecen ciddi bi site. Ve google Türkiye ofisi bununla kesinlikle ilgilenecektir. En kötü ihtimal uğracaktır Dilekçe veya adli yazıların karsılgının verilmesi Mecburidir.
    Ama burda suclu olan google değil - Sahte adreslerle aynı siteleri reklam veren Türk akıllısı uzman çürük kurtlarıdır...
    diğer webmaster forumunda açtığım bi başlıkta olduğu gibi 160 -600 Blokta aynı sitenin reklamı FARKLI url lere bürünerek cıkıyor görünce baya bi canım sıkıldı ( 5 tık nası 0.01 dolar diye merak etmiştim sebep buymuş )
    Herneyse biz adam olmayı öğrenemedikçe Ringofon spamcıları Kontorcu garanti arkadas zımbırtıları bitmedikçe bunları daha cok yasarız...
  • 31-12-2007, 23:46:27
    #13
    ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz türk webmasterlarının boş vakti çok. Ne yapacağımızı şaşırdık artık. Nerd enasıl boş işler müdürlüğü yapılır bize soracaksın.
    Şikayet edilen mevkiiye bak: Radyo ve Televizyon Üst Kurulu
    Diğeride: Sıradan bir vatandağın veya şirketin açtığı e-ticaret üzerine kurulu bir site. Sikayetvar.com...
    Abi şuan gülüyorum. Yani bu kadar olur anca. Sabah bir bakmışız AdWords'a HoÅ� Geldiniz yazdığımızda karşımızda kocaman bir yazı. Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.
    Bizler böyleyiz işte. Hiç bir zaman elimizdekilerin kıymetini bilmeyiz. Kazanç sağladığımız yerin gelişimine yardımcı olacağımıza böyle cahilce saçma sapan yerlere boş boş gambazlarız. Sonrada çok iyi bi halt etmişiz gibi gelir forumlarda "Hehe. Adwords'u şikayet ettim. Evet evet ben yaptım " deriz.
    Yazık.....

    Sana yazık! (Edit: Ban almaktan korktum gerisini sildim)
  • 01-01-2008, 00:37:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kardeş google öyle bişeyki senin yazdıgın o şikayet mesajını bile indexleyebiliyor
  • 01-01-2008, 03:36:26
    #15
    Valla RTÜK e boşa yazı yazmayın ilgilenmezler.ONlar işlerine gelen şeylerle ilgilenmesini iyi bilir.Bu tür şeylere kafa kormazlar.
  • 01-01-2008, 05:46:26
    #16
    Misafir
    Tostik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir webmaster olarak bende sizler gibi sitemde adsense kullanıyorum . ve bu hizmeti sunan adwords un yanıltıcı reklam yayınlatması ( reklamlarda site adresine gerçek url yerien sahte url yazdırılması hizmeti ) hoşuma gitmediği için adwordsu rütk'e ve sikayetvar.com'a şikayette bulundum .
    yanıltıcı reklam verilmesini şahsen istemiyorum .
    Tüm adwords-adsense ve site kullanıcılarının bilgilerine . . .
    kocaman adsense senin su rutuk dedin şeymi engel olacak
  • 01-01-2008, 09:43:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    şaşırdın mı koçum sen
    adsense sayesinden bu ülkeye milyonlarca dolar sokuyoruz biz...
    adsense sayesinde ülke ekonomisini düzelttik..

    yaşasın adsense,yaşasın turk webmasterlar
  • 01-01-2008, 11:17:11
    #18
    driplings adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaşırdın mı koçum sen
    adsense sayesinden bu ülkeye milyonlarca dolar sokuyoruz biz...
    adsense sayesinde ülke ekonomisini düzelttik..

    yaşasın adsense,yaşasın turk webmasterlar
    sen keseri kendine yontuyosun adwords sayesinde giden $ lar ne oluyor peki