driplings adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 milyon dolarlık bütçenin 400-500 k doları webmasterlara ödeniyor, sen adsense ile ülkeye dolar sokmuyorsun, adsense ile ülkenin parasını dışarıya çıkarıyorsun.
Google reklam verenler de Türk firmaları sonuçta, google sadece aracılık yaparak paranın % 70-80 'ini alıyor. Siz daha uyuyun, hiç bir şeye ses çıkarmayın, aman adsensem, canım adsensem...
Sömürülmeye devam...