• 01-01-2008, 11:52:55
    #19
    driplings adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaşırdın mı koçum sen
    adsense sayesinden bu ülkeye milyonlarca dolar sokuyoruz biz...
    adsense sayesinde ülke ekonomisini düzelttik..

    yaşasın adsense,yaşasın turk webmasterlar
    Adsense senden kaç milyon dolar götürüyor haberin yok. 3 milyon dolarlık bütçenin 400-500 k doları webmasterlara ödeniyor, sen adsense ile ülkeye dolar sokmuyorsun, adsense ile ülkenin parasını dışarıya çıkarıyorsun. Google reklam verenler de Türk firmaları sonuçta, google sadece aracılık yaparak paranın % 70-80 'ini alıyor. Siz daha uyuyun, hiç bir şeye ses çıkarmayın, aman adsensem, canım adsensem... Sömürülmeye devam...
  • 01-01-2008, 23:21:18
    #20
    Tostik dostum youtube'yi tüm sanatçılar şikayet ediyor bi sonuç çıkmıyor da sen google'yi şikayet edeceksin seni dinlerler mi sence? ( Yanlış anlama bende seninle aynı düşüncedeyim )
  • 01-01-2008, 23:54:58
    #21
    bu olaya sadece hukuk mahkemesi bakar. yada savcılığa dolandırıldığına dair şikayet dilekçesi vereceksin başka umut yok eğer onlar haklı çıkarsa mahkeme masrafları senin unutma kaldı ki sağlam avukatları vardır sen kesin haksız çıkarsın
  • 02-01-2008, 00:04:13
    #22
    Kayip.Com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu olaya sadece hukuk mahkemesi bakar. yada savcılığa dolandırıldığına dair şikayet dilekçesi vereceksin başka umut yok eğer onlar haklı çıkarsa mahkeme masrafları senin unutma kaldı ki sağlam avukatları vardır sen kesin haksız çıkarsın

    koskoca malboroda milyonlarca dolar tazminat ödedi . bir vatandasın sizin sigaranız yüzünden kanser oldum diye mahkeme actı ve sonuc ülkemizde bile sigara paketlerinde ti ye aldıgımız yazılar yazılmaya baslandı . . . . . . . . . . .

    sonucda yazılan url ye göndermiyor beni reklam . . . . . tüketici yanıltması var .
  • 02-01-2008, 00:09:49
    #23
    keşke türkiye mahkemeleride böyle işler yapsa amerika mahkemeleri kedisini mikrodalgada kurutan kadına da tazminat kazandırmıştı orayla kıyaslarsan ooo hooo ...
  • 02-01-2008, 00:20:11
    #24
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ŞikayetVar
    Şikayet varı küçümsüyenler sağ tarafdaki Müşteri Dostu Firmalara bak hepsi türkiyenin en büyük bankaları alttada en büyük şirketler var, hepsinin müşteri temsilcileri çok önem veriyorlar sırf sikayetvar com tarzı sitelere bakmak için görevli müşteri temsilcileri bile mevcut.
    AdWords'de takacaktır elbette, google türkiye açıldığından beri google türkiyedeki pazarı iyice sahiplenmek istiyor.
    Rtük'e şikayet etmen saçma ve komik kaçmış kurumların anlamlarına bakmak lazım
  • 02-01-2008, 12:33:37
    #25
    Arada bir haksızlık varsa giderilir, bu google olmuş ne fark eder, Google ulşaılmyan bir değer mi ?
  • 02-01-2008, 14:00:08
    #26
    iyi güldüm demek rtük'e şikayet ettiniz belgesel yayınlatmasın googleda
  • 02-01-2008, 14:02:32
    #27
    Üyeliği durduruldu
    bende spiderman ı şikayet ettim çatımı kırdı, gibi bişey olmuş.