şaşırdın mı koçum sen
adsense sayesinden bu ülkeye milyonlarca dolar sokuyoruz biz...
adsense sayesinde ülke ekonomisini düzelttik..
yaşasın adsense,yaşasın turk webmasterlar
Adsense senden kaç milyon dolar götürüyor haberin yok.

3 milyon dolarlık bütçenin 400-500 k doları webmasterlara ödeniyor, sen adsense ile ülkeye dolar sokmuyorsun, adsense ile ülkenin parasını dışarıya çıkarıyorsun.

Google reklam verenler de Türk firmaları sonuçta, google sadece aracılık yaparak paranın % 70-80 'ini alıyor. Siz daha uyuyun, hiç bir şeye ses çıkarmayın, aman adsensem, canım adsensem...

Sömürülmeye devam...