driplings adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaşırdın mı koçum sen
adsense sayesinden bu ülkeye milyonlarca dolar sokuyoruz biz...
adsense sayesinde ülke ekonomisini düzelttik..

yaşasın adsense,yaşasın turk webmasterlar
Adsense senden kaç milyon dolar götürüyor haberin yok. 3 milyon dolarlık bütçenin 400-500 k doları webmasterlara ödeniyor, sen adsense ile ülkeye dolar sokmuyorsun, adsense ile ülkenin parasını dışarıya çıkarıyorsun. Google reklam verenler de Türk firmaları sonuçta, google sadece aracılık yaparak paranın % 70-80 'ini alıyor. Siz daha uyuyun, hiç bir şeye ses çıkarmayın, aman adsensem, canım adsensem... Sömürülmeye devam...