Konu
Adwords'ü şikayet ettim
03-01-2008, 03:45:57
#28
Murat
Bencede arkadaş katılyorum ve doğru diyor bencede çok saçma sesimizi bir türlü duyurmamız lazım durumdan bilgilendirsen sevinirim.