en iyi çözüm adwords'e atılan 1 mail olacaktır. Onlar buna çözümleri yoksa zaten kimse bişi edemez.
Ayrıca google bizi sömürüyor diyenlere de hak veriyorum. Doğru sömürüyor. 1 yıldır adsense'ye karşı nefretim vardı kullanmadım ama 1K hitli siteme kimse banner reklam vermeyince adsense'ye başladım. 1 yıl boyunca başka reklam sistemi kullanmadım siteler için 150+ $ masraf yaptım. Aylık 10 ytl banner kimse vermek istemedi ama.