Konu
Adwords'ü şikayet ettim
03-01-2008, 14:24:55
#31
ren2x
ikinokta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende spiderman ı şikayet ettim çatımı kırdı, gibi bişey olmuş.
Spiderman senin çatını kırsa, şikayeti bırak gider imza alırsın anca ..
Teslimiyetçi zihniyet...