ikinokta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende spiderman ı şikayet ettim çatımı kırdı, gibi bişey olmuş.

Spiderman senin çatını kırsa, şikayeti bırak gider imza alırsın anca ..

Teslimiyetçi zihniyet...