Alıntı
Diğeride: Sıradan bir vatandağın veya şirketin açtığı e-ticaret üzerine kurulu bir site. Sikayetvar.com...
Bi arkadaş yazmış,çok komik.Herkes sizler gibi düşünse ve zaten düşünüyor bu ülke hiç bir zaman bir yere gelmez.En ufak yerlerde bile hakkını aramazsan yarın köle gibi çalıştırırlar seni.Ben dünyaca tanınmış bir markayı şikayet ettim ve şikayet ettiğim yer %75 daha haklı olması ragmen ben kazandım sikayetvar com sayesinde.Google kimmiş? Türkiye'de bizlere,insanlara hizmet veriyorsa adam gibi çalışsın.