• 22-09-2010, 00:26:22
    #37
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan mı

    Hey Allah'ım ya..

    evet yalan söyluyorsun.

    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliyeye de bu cevabı verirsin o zaman

    Bugün mali müşavirler ve hesap uzmanlarıyla konuştum,

    ekşi sözlük de Adsense'den gelen vergisini ödüyor.
    bu yukardaki mesajında ilk başta ekşi sözlüğü değilde bende vergimi öduyorum diyebilirdin. Zaten bugun mali müşavirlerle konuşmuşsun daha sonra 1 yıldır öduyorum demişsin bu yalan değildirde nedir?
  • 22-09-2010, 00:27:59
    #38
    Üyeliği durduruldu
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ödediğini katılayacak bir ekran görüntüsü istiyorum şahsen. Ama herhangi bir ticaret için ödediği verginin ekran görüntüsünü istemiyorum. Birebir Adsense için ödenen verginin ekran görüntüsünü istiyorum.
    ne ekran görüntüsünden bahsediyorsunk i? muhasebecimiyim ben ?

    tıkla bakalım google ne diyor ( https://www.google.com/adsense/account-tax )

    Adsense'in vergisi şöyle ödenir,

    ödeme geçmişine tıklarsın - https://www.google.com/adsense/reports-payment

    yapılmış ödemenin "ayrıntılar"ına tıklarsın

    çıkan sayfada en altta "gelir beyannamesi" var ona tıklarsın

    Google sana gelir beyannamesi çıkarır onu printerdan alırsın, bankadan EFT dekontunu alırsın her ay muhasebecine verirsin..

    Bu kadar bilgi sizi inandırmaya yetermi ?

    neyin peşindesiniz anlamıyorum ya, şurda birşey konuşalım diyoruz hemen yalancı dolancı ediyorsunuz adamı yaşınızın adamı olun
  • 22-09-2010, 00:29:19
    #39
    Şu uyarıyı görüyorum bazı sitelerde :
    ( GVK 18. maddesi uyarınca vergi muafiyetinden yararlanılarak yapılmaktadır. ) Bu gvk 18. Madde hakkında bilgisi olan var mı ?
  • 22-09-2010, 00:29:45
    #40
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan mı

    Hey Allah'ım ya..

    evet yalan söyluyorsun.

    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliyeye de bu cevabı verirsin o zaman

    Bugün mali müşavirler ve hesap uzmanlarıyla konuştum,

    ekşi sözlük de Adsense'den gelen vergisini ödüyor.
    bu yukardaki mesajında ilk başta ekşi sözlüğü değilde bende vergimi öduyorum diyebilirdin. Zaten bugun mali müşavirlerle konuşmuşsun daha sonra 1 yıldır öduyorum demişsin bu yalan değildirde nedir?


    bu mesajıma cevap ver konuyu başka yöne saplandırma.
  • 22-09-2010, 00:30:10
    #41
    Üyeliği durduruldu
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet yalan söyluyorsun.



    bu yukardaki mesajında ilk başta ekşi sözlüğü değilde bende vergimi öduyorum diyebilirdin. Zaten bugun mali müşavirlerle konuşmuşsun daha sonra 1 yıldır öduyorum demişsin bu yalan değildirde nedir?
    ben bir yıldır ödüyorum dostum, ister inanırsın ister inanmazsın, senin inanman yada inanmaman umrumda değil.

    bugün mali müşavir ve hesap uzmanlarıyla konuşup tekrar teyit aldım ve ödemem gerektigini söylediler bana, devlete para ödemeye çok meraklı değilim .

    ekşi sözlüğü somut örnek gösterdim, ben veriyorum desem ekran görüntüsü gibi saçmasapan isteklerde bulunacağınızı adım gibi biliyordum
  • 22-09-2010, 00:32:15
    #42
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bir yıldır ödüyorum dostum, ister inanırsın ister inanmazsın, senin inanman yada inanmaman umrumda değil.

    bugün mali müşavir ve hesap uzmanlarıyla konuşup tekrar teyit aldım ve ödemem gerektigini söylediler bana, devlete para ödemeye çok meraklı değilim .

    ekşi sözlüğü somut örnek gösterdim, ben veriyorum desem ekran görüntüsü gibi saçmasapan isteklerde bulunacağınızı adım gibi biliyordum

    1 yıldır öduyorsun bugunde maliye uzmanlarını için teyit aldın doğrumu? bu nasıl bir iş anlamadım neyse daha fazla üstüne gitmeyecem inanmasamda inandırırsın sen
  • 22-09-2010, 00:33:52
    #43
    Üyeliği durduruldu
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıldır öduyorsun bugunde maliye uzmanlarını için teyit aldın doğrumu? bu nasıl bir iş anlamadım neyse daha fazla üstüne gitmeyecem inanmasamda inandırırsın sen
    http://www.hukuki.net/kanun/193.14.text.asp#link19

    madde18'de normalde bizim vergi ödemememiz gerekiyor ama biz hizmet verdiğimiz için ödemek durumundayız.
  • 22-09-2010, 00:35:33
    #44
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne ekran görüntüsünden bahsediyorsunk i? muhasebecimiyim ben ?

    tıkla bakalım google ne diyor ( https://www.google.com/adsense/account-tax )

    Adsense'in vergisi şöyle ödenir,

    ödeme geçmişine tıklarsın - https://www.google.com/adsense/reports-payment

    yapılmış ödemenin "ayrıntılar"ına tıklarsın

    çıkan sayfada en altta "gelir beyannamesi" var ona tıklarsın

    Google sana gelir beyannamesi çıkarır onu printerdan alırsın, bankadan EFT dekontunu alırsın her ay muhasebecine verirsin..

    Bu kadar bilgi sizi inandırmaya yetermi ?

    neyin peşindesiniz anlamıyorum ya, şurda birşey konuşalım diyoruz hemen yalancı dolancı ediyorsunuz adamı yaşınızın adamı olun
    normalde vergiyi ödemek zorundasiniz yalniz su var egerki türkiye cumhuriyeti yasalari icerisinde internet reklamciligindan kazanilan paranin vergiside geciyor ise eger öyle bir kanun yok ise ödeme gibi bir zorunlulugun yok diye biliyorum yanlis isem düzeltin ve kisinin gelirine göre vergi alinir öyle birsey olsa.

    ayrica

    adwords yayincisida dediginiz gibi olsa adwords´a ödemis oldugu parayi ( ücreti) vergiden düsüre bilir. bu mantik böyle isler siz ozaman domain + hosting veya server kullaniyor iseniz bunlara aylik veya yillik olarak ödemis oldugunuz ücretide vergiden düsüre bilirsiniz! ben Size yalancisiniz demiyorum diyememde ozaman siz domain + hosting veya server yani internet giderinizide vergiden düsürebilirsiniz.
  • 22-09-2010, 00:36:13
    #45
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.hukuki.net/kanun/193.14.text.asp#link19

    madde18'de normalde bizim vergi ödemememiz gerekiyor ama biz hizmet verdiğimiz için ödemek durumundayız.

    ben vergi hakkında söylediklerine birşey demedim ödenmesi gerekiyor elbette ama kimse ödemez kimsedende alamazlar. Sadece senin ödemediğini ortaya çıkardım.

    konu kilitlenebilir.