evet yalan söyluyorsun.
bu yukardaki mesajında ilk başta ekşi sözlüğü değilde bende vergimi öduyorum diyebilirdin.

Zaten bugun mali müşavirlerle konuşmuşsun daha sonra 1 yıldır öduyorum demişsin bu yalan değildirde nedir?
ben bir yıldır ödüyorum dostum, ister inanırsın ister inanmazsın, senin inanman yada inanmaman umrumda değil.
bugün mali müşavir ve hesap uzmanlarıyla konuşup tekrar teyit aldım ve ödemem gerektigini söylediler bana, devlete para ödemeye çok meraklı değilim .
ekşi sözlüğü somut örnek gösterdim, ben veriyorum desem ekran görüntüsü gibi saçmasapan isteklerde bulunacağınızı adım gibi biliyordum