• 22-09-2010, 00:05:43
    #28
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar gelir vergisi %15 ila %35 arasında değişir. Yüzdemi veremicem kusura bakmayın bu yüzden Şahıs tabiki

    eminmisin adense gelirinin vergisini ödediğinden.
  • 22-09-2010, 00:13:21
    #29
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Adsense için vergi ödemeniz gerektiğini, beyan etmediğiniz her aylık gelir beyannamesi için ilerde 500liralık bi ceza ödeyeceğinizi, ülke sınırları içinde elde ettiğiniz her gelir için gelir vergisi ödemeniz gerektiğinizi biliyor ve ödüyor musunuz?

    Google Amerika'da zaten vergilendirilip bize ödüyor deme hakkınız yok, Google sözleşmesinde bunu tamamen kullanıcının sorumluluğuna bırakıyor.
    Sen nerede okudun arkadaşım bunu ? böyle birşeyin olmadıgını hepimiz biliyoruz.Zaten sana gönderilen paradan daha dogrusu kazançlarından kdv düşüyor google.Ben parayı Türkiye sınırları içindeki bir kurumdan kazanmıyorumki vergi ödeyeyim ?
  • 22-09-2010, 00:14:54
    #30
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen nerede okudun arkadaşım bunu ? böyle birşeyin olmadıgını hepimiz biliyoruz.Zaten sana gönderilen paradan daha dogrusu kazançlarından kdv düşüyor google.Ben parayı Türkiye sınırları içindeki bir kurumdan kazanmıyorumki vergi ödeyeyim ?

    serkay vergi ödeme zorunluğu getirildi adense için ama kimse ödemez ve alamazlarda kolay kolay, ama arkadaş öduyorum demiş orası yalan işte
  • 22-09-2010, 00:17:37
    #31
    Adsense Hile Yapmayan Var mı ? Diye bir konu olsa daha iyiydi aslında.
  • 22-09-2010, 00:17:54
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google şirketinin borcu var bana onu ödüyor bankaya ticaret yapmıyorum. maliye kanıtlasın öderim vergimi. ne borcu var derse bulunur milyon şey 3 kuruşun vergisinimi ödeyeceğiz bide.
  • 22-09-2010, 00:18:58
    #33
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen nerede okudun arkadaşım bunu ? böyle birşeyin olmadıgını hepimiz biliyoruz.Zaten sana gönderilen paradan daha dogrusu kazançlarından kdv düşüyor google.Ben parayı Türkiye sınırları içindeki bir kurumdan kazanmıyorumki vergi ödeyeyim ?
    vergi hukukunda hizmet ihracını ve Adsense sözleşmesini okumanı tavsiye ederim

    http://www.google.com/support/adsens...r&answer=10335
  • 22-09-2010, 00:19:11
    #34
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serkay vergi ödeme zorunluğu getirildi adense için ama kimse ödemez ve alamazlarda kolay kolay, ama arkadaş öduyorum demiş orası yalan işte
    Ben ödediğini katılayacak bir ekran görüntüsü istiyorum şahsen. Ama herhangi bir ticaret için ödediği verginin ekran görüntüsünü istemiyorum. Birebir Adsense için ödenen verginin ekran görüntüsünü istiyorum.
  • 22-09-2010, 00:20:02
    #35
    Üyeliği durduruldu
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serkay vergi ödeme zorunluğu getirildi adense için ama kimse ödemez ve alamazlarda kolay kolay, ama arkadaş öduyorum demiş orası yalan işte
    Yalan mı

    Hey Allah'ım ya..
  • 22-09-2010, 00:20:18
    #36
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ödediğini katılayacak bir ekran görüntüsü istiyorum şahsen. Ama herhangi bir ticaret için ödediği verginin ekran görüntüsünü istemiyorum. Birebir Adsense için ödenen verginin ekran görüntüsünü istiyorum.
    bende bekliyorum böyle birşeyi.