Arkadaşlar Adsense için vergi ödemeniz gerektiğini, beyan etmediğiniz her aylık gelir beyannamesi için ilerde 500liralık bi ceza ödeyeceğinizi, ülke sınırları içinde elde ettiğiniz her gelir için gelir vergisi ödemeniz gerektiğinizi biliyor ve ödüyor musunuz?
Google Amerika'da zaten vergilendirilip bize ödüyor deme hakkınız yok, Google sözleşmesinde bunu tamamen kullanıcının sorumluluğuna bırakıyor.
Sen nerede okudun arkadaşım bunu ? böyle birşeyin olmadıgını hepimiz biliyoruz.Zaten sana gönderilen paradan daha dogrusu kazançlarından kdv düşüyor google.Ben parayı Türkiye sınırları içindeki bir kurumdan kazanmıyorumki vergi ödeyeyim ?