WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen nerede okudun arkadaşım bunu ? böyle birşeyin olmadıgını hepimiz biliyoruz.Zaten sana gönderilen paradan daha dogrusu kazançlarından kdv düşüyor google.Ben parayı Türkiye sınırları içindeki bir kurumdan kazanmıyorumki vergi ödeyeyim ?

serkay vergi ödeme zorunluğu getirildi adense için ama kimse ödemez ve alamazlarda kolay kolay, ama arkadaş öduyorum demiş orası yalan işte