ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
serkay vergi ödeme zorunluğu getirildi adense için ama kimse ödemez ve alamazlarda kolay kolay, ama arkadaş öduyorum demiş orası yalan işte
Yalan mı

Hey Allah'ım ya..