TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ödediğini katılayacak bir ekran görüntüsü istiyorum şahsen. Ama herhangi bir ticaret için ödediği verginin ekran görüntüsünü istemiyorum. Birebir Adsense için ödenen verginin ekran görüntüsünü istiyorum.
ne ekran görüntüsünden bahsediyorsunk i? muhasebecimiyim ben ?

tıkla bakalım google ne diyor ( https://www.google.com/adsense/account-tax )

Adsense'in vergisi şöyle ödenir,

ödeme geçmişine tıklarsın - https://www.google.com/adsense/reports-payment

yapılmış ödemenin "ayrıntılar"ına tıklarsın

çıkan sayfada en altta "gelir beyannamesi" var ona tıklarsın

Google sana gelir beyannamesi çıkarır onu printerdan alırsın, bankadan EFT dekontunu alırsın her ay muhasebecine verirsin..

Bu kadar bilgi sizi inandırmaya yetermi ?

neyin peşindesiniz anlamıyorum ya, şurda birşey konuşalım diyoruz hemen yalancı dolancı ediyorsunuz adamı yaşınızın adamı olun