ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıldır öduyorsun bugunde maliye uzmanlarını için teyit aldın doğrumu? bu nasıl bir iş anlamadım neyse daha fazla üstüne gitmeyecem inanmasamda inandırırsın sen
http://www.hukuki.net/kanun/193.14.text.asp#link19

madde18'de normalde bizim vergi ödemememiz gerekiyor ama biz hizmet verdiğimiz için ödemek durumundayız.