ben bir yıldır ödüyorum dostum, ister inanırsın ister inanmazsın, senin inanman yada inanmaman umrumda değil.
bugün mali müşavir ve hesap uzmanlarıyla konuşup tekrar teyit aldım ve ödemem gerektigini söylediler bana, devlete para ödemeye çok meraklı değilim .
ekşi sözlüğü somut örnek gösterdim, ben veriyorum desem ekran görüntüsü gibi saçmasapan isteklerde bulunacağınızı adım gibi biliyordum
1 yıldır öduyorsun bugunde maliye uzmanlarını için teyit aldın doğrumu? bu nasıl bir iş anlamadım neyse daha fazla üstüne gitmeyecem inanmasamda inandırırsın sen