KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.hukuki.net/kanun/193.14.text.asp#link19

madde18'de normalde bizim vergi ödemememiz gerekiyor ama biz hizmet verdiğimiz için ödemek durumundayız.

ben vergi hakkında söylediklerine birşey demedim ödenmesi gerekiyor elbette ama kimse ödemez kimsedende alamazlar. Sadece senin ödemediğini ortaya çıkardım.

konu kilitlenebilir.