resim bende acilmiyor sürekli sayfa görüntülenemiyor hatasi aliyorum acaba baska bir siteden link verebilirmisin? ve sitenin isminide P.M ile yollaya bilirmisin? reklam yerlestirme konusundada yardimci olurum...
EDiT:
-rep veren vatandas bak daha öncede cok söäyledim! ben bir konuya bir yorumda bulunuyorsam konu kac sayfa olursa olsun tüm sayfalari okur öyle yorumda bulunurum! senin akli dengende bir sorun varki benim yazdiklarim senin o mercimek kadar sulanmis beynin almiyor veya olumlu yorumlari kabullenmek istemiyorsun! ben 31 yasindayim ve nerede nasil yazacagimi nasil konucagimi nasil davranacagimi cok ve cok iyi bilirim! bu sana kapak olsun eger senin türkcen bozuksa veya okuduklarini algilayamama gibi bir sorunun varsa beyin jimnastigi yap bol bol bulmaca cöz!ondan sonra gel benim yorumuma -rep ver! benim en cok sinir oldugum mademki delikanlisin! -rep verirken kullanici ismini yaz sadace sözcük ve kelimelerin arkasina SIGINMA! yapici olmak isine gelmedimi? yasiyin insani olmak isine gelmedimi? benim yazdiklarimin neresi sana batti? yorum yazanlarin hepsine karsi bisiler yazdim ama konuyu acan kisiyede uslubuna dikkat et yazdim ama sen sulanmis beyninle anlamakta güclük cekiyorsan sorun bende degil! Tüm -rep verenler neden Kullanici isimlerini gizliyorlar güvenemiyormusunuz? cünkü yaptiginiz sadece kelimelerin arkasina SIGINMAK...zaten bu siz -rep verme hastalikli kisilerin yüzüne nokta kadar paylasim yapmiyorum...egolarinizi -reple tatmin edin.
Yok ARtık Yok Yaaa!!::
82
●4.927
- 01-06-2010, 00:48:52
- 01-06-2010, 01:51:29muhtemelen banlanacaksınız, -repi veren benim, hiçbirşeyin arkasına saklanacak değilim, düşüncenizi beğenmek zorunda da değilim, kolay gelsin...CilginBoard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2010, 02:06:43Üyeliği durdurulduPrnsc yaparken tüm zamanlar demişsin kaç aylık tık o ki
neyin havasını attın onu anlamadım Evet okul kapandı artik çoluk çocuk dolacak malesef.. herşeye atlayıp saçma sapan yazmaları yetmiyor birde kendi ve yandaşlarını korumaya kalkarlar... böyle bir sitenin ve Türk webmasterin buluşturma noktası olan bir platformda bu apuk supuk şeylere ne zaman dur diyecek merak ediyorum
- 01-06-2010, 02:18:21banlanmaktan hicmi ama hic cekinmiyorum senin beyninde sorun var hemde cok büyük bir sorun algilama yetenegin kaybolmus! yerinde olsam bol bol bulmaca cözerim!-rep verirken bana yazmis oldugun yaziyi gözden gecir sonra yorum yapma cürretinde bulun elin alismis arkadasim -rep vermeye neye göre verdigini biliyormusun acaba? yazdiklarimi tekrar tekrar oku belki anlayamasanda anlamis gibi sekil alirsin!.Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2010, 02:27:03dediğim gibi, düşüncenize katılmak zorunda değilim, forum üzerinden hakaret etme davranışınıza devam ederseniz r10 dan mesaj ve ip kayıtlarınızı isteyeceğim.CilginBoard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha sonra size hakkınızda soruşturma açılması ile ilgili bir kağıt gelir, bence laflarınıza dikkat edin...
neyin havasını attın onu anlamadım Evet okul kapandı artik çoluk çocuk dolacak malesef.. herşeye atlayıp saçma sapan yazmaları yetmiyor birde kendi ve yandaşlarını korumaya kalkarlar... böyle bir sitenin ve Türk webmasterin buluşturma noktası olan bir platformda bu apuk supuk şeylere ne zaman dur diyecek merak ediyorum