Prnsc yaparken tüm zamanlar demişsin kaç aylık tık o ki

neyin havasını attın onu anlamadım Evet okul kapandı artik çoluk çocuk dolacak malesef.. herşeye atlayıp saçma sapan yazmaları yetmiyor birde kendi ve yandaşlarını korumaya kalkarlar... böyle bir sitenin ve Türk webmasterin buluşturma noktası olan bir platformda bu apuk supuk şeylere ne zaman dur diyecek merak ediyorum