resim bende acilmiyor sürekli sayfa görüntülenemiyor hatasi aliyorum acaba baska bir siteden link verebilirmisin? ve sitenin isminide P.M ile yollaya bilirmisin? reklam yerlestirme konusundada yardimci olurum...
EDiT:
-rep veren vatandas bak daha öncede cok söäyledim! ben bir konuya bir yorumda bulunuyorsam konu kac sayfa olursa olsun tüm sayfalari okur öyle yorumda bulunurum! senin akli dengende bir sorun varki benim yazdiklarim senin o mercimek kadar sulanmis beynin almiyor veya olumlu yorumlari kabullenmek istemiyorsun! ben 31 yasindayim ve nerede nasil yazacagimi nasil konucagimi nasil davranacagimi cok ve cok iyi bilirim! bu sana kapak olsun eger senin türkcen bozuksa veya okuduklarini algilayamama gibi bir sorunun varsa beyin jimnastigi yap bol bol bulmaca cöz!ondan sonra gel benim yorumuma -rep ver! benim en cok sinir oldugum mademki delikanlisin! -rep verirken kullanici ismini yaz sadace sözcük ve kelimelerin arkasina SIGINMA! yapici olmak isine gelmedimi? yasiyin insani olmak isine gelmedimi? benim yazdiklarimin neresi sana batti? yorum yazanlarin hepsine karsi bisiler yazdim ama konuyu acan kisiyede uslubuna dikkat et yazdim ama sen sulanmis beyninle anlamakta güclük cekiyorsan sorun bende degil! Tüm -rep verenler neden Kullanici isimlerini gizliyorlar güvenemiyormusunuz? cünkü yaptiginiz sadece kelimelerin arkasina SIGINMAK...zaten bu siz -rep verme hastalikli kisilerin yüzüne nokta kadar paylasim yapmiyorum...egolarinizi -reple tatmin edin.