muhtemelen banlanacaksınız, -repi veren benim, hiçbirşeyin arkasına saklanacak değilim, düşüncenizi beğenmek zorunda da değilim, kolay gelsin...
banlanmaktan hicmi ama hic cekinmiyorum senin beyninde sorun var hemde cok büyük bir sorun algilama yetenegin kaybolmus! yerinde olsam bol bol bulmaca cözerim!-rep verirken bana yazmis oldugun yaziyi gözden gecir sonra yorum yapma cürretinde bulun elin alismis arkadasim -rep vermeye neye göre verdigini biliyormusun acaba? yazdiklarimi tekrar tekrar oku belki anlayamasanda anlamis gibi sekil alirsin!.