• 31-05-2010, 23:25:51
    #28
    johnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk profil resmine bak ne kadar benziyo sana

    neyse senle ugrasamıcam ben geyik yapmak için açmadım bi saldırımı var ne var die açtım ama nese r10 dada baya bi kıt insan varmış
    Burhan Altıntop'u severim . Ondan dolayı koydum profil resmim seni ilgilendirmez.
    x( , xD , x) , xcartcurt diye yazanlardan hoşlanmam.
    Yaşının değil zekanın düşük olduğunu düşündüğümden üstüne geldim kusura bakma..
  • 31-05-2010, 23:27:05
    #29
    Üyeliği durduruldu
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaz sezonuna merhama diyin

    konusmayı ögrende gel yardım istiyoruz insanca napabilirim die düzgünce cevap vermekten yoksunsunz
  • 31-05-2010, 23:27:51
    #30
    615 tıklama senin toplam aldığın tıklama karşılığında 40,98 $ almışsın işte , yok yok cidden sezon erken açıldı.
  • 31-05-2010, 23:28:07
    #31
    johnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alın size resim inanmayanlar varsa hayla geyik yaptıgımı düşünen varsa alın

    http://www.resimupload.com/ds981451502_ads305zxh0.html

    !!

    İlk mesajında 600 tık 0,40 usd demişsin gönderdiğin resimde 600 tık 40 usd var...Ondan şaşıdı herkes...Biraz dikkatli yazsaydı takılmazdı sana kimse...
  • 31-05-2010, 23:28:18
    #32
    Üyeliği durduruldu
    resme baktıntan sonra hayla inanmayanlar ve abuk subuk cevap verenler olucaksa hiç cvp vermesin düzgünce nsl kurtulabilirim saldırı varsa onu söyleyin
  • 31-05-2010, 23:28:24
    #33
    0,40 dolar nerde yazıyor göremedim ben
  • 31-05-2010, 23:29:21
    #34
    Üyeliği durduruldu
    More adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk mesajında 600 tık 0,40 usd demişsin gönderdiğin resimde 600 tık 40 usd var...Ondan şaşıdı herkes...Biraz dikkatli yazsaydı takılmazdı sana kimse...

    o toplam kazanc oluyo benim bildigim ve ss yi şimdi aldım zaten 615 olmuş
  • 31-05-2010, 23:29:34
    #35
    johnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resme baktıntan sonra hayla inanmayanlar ve abuk subuk cevap verenler olucaksa hiç cvp vermesin düzgünce nsl kurtulabilirim saldırı varsa onu söyleyin
    hayla diye bir kelime yok. "hala" demek daha doğru olur. ayrıca tık başı 0,06 dolar gibi bir şey yapıyor. gayet normal...
  • 31-05-2010, 23:29:56
    #36
    Üyeliği durduruldu
    tahadbx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0,40 dolar nerde yazıyor göremedim ben

    615 tık oldu ve 0.64 oldu ss yi şimdi aldım iyi incele