neyse senle ugrasamıcam ben geyik yapmak için açmadım bi saldırımı var ne var die açtım ama nese r10 dada baya bi kıt insan varmış
Burhan Altıntop'u severim . Ondan dolayı koydum profil resmim seni ilgilendirmez.
x( , xD , x) , xcartcurt diye yazanlardan hoşlanmam.
Yaşının değil zekanın düşük olduğunu düşündüğümden üstüne geldim kusura bakma..