Konu
Yok ARtık Yok Yaaa!!::
31-05-2010, 23:25:51
#28
chevelaunger
johnm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilk profil resmine bak ne kadar benziyo sana
neyse senle ugrasamıcam ben geyik yapmak için açmadım bi saldırımı var ne var die açtım ama nese r10 dada baya bi kıt insan varmış
Burhan Altıntop'u severim . Ondan dolayı koydum profil resmim seni ilgilendirmez.
x( , xD , x) , xcartcurt diye yazanlardan hoşlanmam.
Yaşının değil zekanın düşük olduğunu düşündüğümden üstüne geldim kusura bakma..