Dikkat ettim çoğu konuda herkes konu açanın yaşına bakıyor - yağmuruna tutuyor.Tamam arkadaş biraz garip konu açmış ancak konudan çok bu yaş olayına bu kadar takmayın.Sokakta esrar tiner çekmek yerine bu yaşta internette para kazanmaya çalışıyorlar vs. vs. vs......
değerli yorumun için saol acemiyiz bişey bilmiyor olabilirz ama bilmemek ayıp deil ögrenmemek ayıp siz ananızın karnından bu bilgilerle dogmadınız dimi buda bi arastırma bilgi edinme forumu olduguna göre bu soruları sormamın bir mahsuru olmaz site yöneticileri karısmıyo siz burda langur lungur konusuyosunuz! yok okuluun yokmu oklullar acık die biliyorum ya senin yaşını secebilme sansın varmı yok benim varmı yok tmm illah senin yasına geldigimde bu işlere giricem die bişi varmı yok ozaman ssucaksn bilmiyosanda atlamıcaksın sazan gibi! hayla langur lungur cvp verecek varsa insanlıgına bırakıyorum