• 31-05-2010, 23:29:58
    #37
    kardeş tebrik ederim seni daha da çok güldürdün beni
  • 31-05-2010, 23:30:11
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım bak ben yaşınla ilgili sana hiç bişey söylemem yaş için konuşanda yanlış yapıyor akıl yaşta değil baştadır. Ama yazdıkların ve yazı şeklin 16 bile olmadığını gösteriyor. O yüzden ortamdan dışlanmaman için ortamın seviyesinde konuşmalısın. Öyle konuşmadığın için dışlanıyorsun Milletin tepkisi bu yani Emo gibi yazmayıda bırak burada herkez Türkçe yazar, konuşur.
  • 31-05-2010, 23:30:21
    #39
    johnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resme baktıntan sonra hayla inanmayanlar ve abuk subuk cevap verenler olucaksa hiç cvp vermesin düzgünce nsl kurtulabilirim saldırı varsa onu söyleyin
    Kardeşim sen 600 tık alıyorum 0,40$ kazanıyorum diye konu açıyorsun.Verdiğin screen toplamda 615 tık aldığın ve 40$ gibi bir rakam kazandığındır.Sen ne yaptığını önce bi anla sonra millete laf yetiştir.
  • 31-05-2010, 23:30:26
    #40
    Üyeliği durduruldu
    chevelaunger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş tebrik ederim seni daha da çok güldürdün beni

    fazla gülme :P
  • 31-05-2010, 23:30:48
    #41
    yaz geldi okullarda tatil keyifler kıyak
  • 31-05-2010, 23:31:05
    #42
    johnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    615 tık oldu ve 0.64 oldu ss yi şimdi aldım iyi incele
    kazançlar kısmına bakman gerekiyor....en sağda haniii....
  • 31-05-2010, 23:31:27
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu çocuk frmtr ye gitsin ya büyüklü küçüklü yazılar felan
  • 31-05-2010, 23:31:47
    #44
    Üyeliği durduruldu
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim sen 600 tık alıyorum 0,40$ kazanıyorum diye konu açıyorsun.Verdiğin screen toplamda 615 tık aldığın ve 40$ gibi bir rakam kazandığındır.Sen ne yaptığını önce bi anla sonra millete laf yetiştir.

    arkadaşım ben siteyi aldım hesapla birlikte ve aldıgım arkadaş bana 20 küsür vardı o toplam kazanc dedi ve onun solundakide günlük kazancmıs ve günlük olarak bukadar tıklama almam sasrtıcıymış o yüzden konu açtım dalga gececegine adam gibi cevap ver yada hiç bişi yazma gül kıs kıs !
  • 31-05-2010, 23:33:34
    #45
    johnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erken geç sana giren cıkan ne arkadaşım
    giren çıkan ne?

    aferim hakaret etmeyi de öğrenmişsin...