Yok ARtık Yok Yaaa!!::
82
●4.927
- 31-05-2010, 23:30:11Üyeliği durdurulduArkadaşım bak ben yaşınla ilgili sana hiç bişey söylemem yaş için konuşanda yanlış yapıyor akıl yaşta değil baştadır. Ama yazdıkların ve yazı şeklin 16 bile olmadığını gösteriyor. O yüzden ortamdan dışlanmaman için ortamın seviyesinde konuşmalısın. Öyle konuşmadığın için dışlanıyorsun
Milletin tepkisi bu yani
Emo gibi yazmayıda bırak burada herkez Türkçe yazar, konuşur.
- 31-05-2010, 23:30:21Kardeşim sen 600 tık alıyorum 0,40$ kazanıyorum diye konu açıyorsun.Verdiğin screen toplamda 615 tık aldığın ve 40$ gibi bir rakam kazandığındır.Sen ne yaptığını önce bi anla sonra millete laf yetiştir.johnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2010, 23:30:26Üyeliği durdurulduchevelaunger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fazla gülme :P - 31-05-2010, 23:31:05kazançlar kısmına bakman gerekiyor....en sağda haniii....johnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2010, 23:31:47Üyeliği durdurulduisletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım ben siteyi aldım hesapla birlikte ve aldıgım arkadaş bana 20 küsür vardı o toplam kazanc dedi ve onun solundakide günlük kazancmıs ve günlük olarak bukadar tıklama almam sasrtıcıymış o yüzden konu açtım dalga gececegine adam gibi cevap ver yada hiç bişi yazma gül kıs kıs !
- 31-05-2010, 23:33:34
Milletin tepkisi bu yani
Emo gibi yazmayıda bırak burada herkez Türkçe yazar, konuşur.
