Arkadaşım bak ben yaşınla ilgili sana hiç bişey söylemem yaş için konuşanda yanlış yapıyor akıl yaşta değil baştadır. Ama yazdıkların ve yazı şeklin 16 bile olmadığını gösteriyor. O yüzden ortamdan dışlanmaman için ortamın seviyesinde konuşmalısın. Öyle konuşmadığın için dışlanıyorsun

Milletin tepkisi bu yani

Emo gibi yazmayıda bırak burada herkez Türkçe yazar, konuşur.