Kardeşim sen 600 tık alıyorum 0,40$ kazanıyorum diye konu açıyorsun.Verdiğin screen toplamda 615 tık aldığın ve 40$ gibi bir rakam kazandığındır.Sen ne yaptığını önce bi anla sonra millete laf yetiştir.
arkadaşım ben siteyi aldım hesapla birlikte ve aldıgım arkadaş bana 20 küsür vardı o toplam kazanc dedi ve onun solundakide günlük kazancmıs ve günlük olarak bukadar tıklama almam sasrtıcıymış o yüzden konu açtım dalga gececegine adam gibi cevap ver yada hiç bişi yazma gül kıs kıs !