• 01-06-2010, 02:36:34
    #73
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğim gibi, düşüncenize katılmak zorunda değilim, forum üzerinden hakaret etme davranışınıza devam ederseniz r10 dan mesaj ve ip kayıtlarınızı isteyeceğim.

    daha sonra size hakkınızda soruşturma açılması ile ilgili bir kağıt gelir, bence laflarınıza dikkat edin...
    Türkiye de adalet sistemi bu kadar geliştimi yaw hiç haberimiz olmadı.
  • 01-06-2010, 02:38:28
    #74
    mitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de adalet sistemi bu kadar geliştimi yaw hiç haberimiz olmadı.
    savcılık yolu ile verilen ip adreslerinin takibi yapılabiliniyor.
  • 01-06-2010, 02:39:54
    #75
    johnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk profil resmine bak ne kadar benziyo sana

    neyse senle ugrasamıcam ben geyik yapmak için açmadım bi saldırımı var ne var die açtım ama nese r10 dada baya bi kıt insan varmış
    diyosun
  • 01-06-2010, 02:43:35
    #76
    mitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de adalet sistemi bu kadar geliştimi yaw hiç haberimiz olmadı.
    Medya ortamında bir kişiye hakaret etmek yasal bir suçtur. Yeni bilişim yasasında yer almaktadır. Çok güzelde cezası var

    Hakaret
    (1) (Değişik: 29/6/2005 – 5377/15 md.) Bir kimseye onur, şeref ve saygınlığını rencide edebilecek nitelikte somut bir fiil veya olgu isnat eden veya sövmek suretiyle bir kimsenin onur, şeref ve saygınlığına saldıran kişi, üç aydan iki yıla kadar hapis veya adlî para cezası ile cezalandırılır. Mağdurun gıyabında hakaretin cezalandırılabilmesi için fiilin en az üç kişiyle ihtilat ederek işlenmesi gerekir.
    
    (2) Fiilin, mağduru muhatap alan sesli, yazılı veya görüntülü bir iletiyle işlenmesi halinde, yukarıdaki fıkrada belirtilen cezaya hükmolunur.
    
    (3) Hakaret suçunun;
    
    a) Kamu görevlisine karşı görevinden dolayı,
    
    b) Dini, siyasi, sosyal, felsefi inanç, düşünce ve kanaatlerini açıklamasından, değiştirmesinden, yaymaya çalışmasından, mensup olduğu dinin emir ve yasaklarına uygun davranmasından dolayı,
    
    c) Kişinin mensup bulunduğu dine göre kutsal sayılan değerlerden bahisle,
    
    İşlenmesi halinde, cezanın alt sınırı bir yıldan az olamaz.
    
    (4) (Değişik: 29/6/2005 – 5377/15 md.) Hakaretin alenen işlenmesi halinde ceza altıda biri oranında artırılır.
    
    (5) (Değişik: 29/6/2005 – 5377/15 md.) Kurul hâlinde çalışan kamu görevlilerine görevlerinden dolayı hakaret edilmesi hâlinde suç, kurulu oluşturan üyelere karşı işlenmiş sayılır. Ancak, bu durumda zincirleme suça ilişkin madde hükümleri uygulanır.
  • 01-06-2010, 03:01:15
    #77
    Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Medya ortamında bir kişiye hakaret etmek yasal bir suçtur. Yeni bilişim yasasında yer almaktadır. Çok güzelde cezası var

    Hakaret
    (1) (Değişik: 29/6/2005 – 5377/15 md.) Bir kimseye onur, şeref ve saygınlığını rencide edebilecek nitelikte somut bir fiil veya olgu isnat eden veya sövmek suretiyle bir kimsenin onur, şeref ve saygınlığına saldıran kişi, üç aydan iki yıla kadar hapis veya adlî para cezası ile cezalandırılır. Mağdurun gıyabında hakaretin cezalandırılabilmesi için fiilin en az üç kişiyle ihtilat ederek işlenmesi gerekir.
    
    (2) Fiilin, mağduru muhatap alan sesli, yazılı veya görüntülü bir iletiyle işlenmesi halinde, yukarıdaki fıkrada belirtilen cezaya hükmolunur.
    
    (3) Hakaret suçunun;
    
    a) Kamu görevlisine karşı görevinden dolayı,
    
    b) Dini, siyasi, sosyal, felsefi inanç, düşünce ve kanaatlerini açıklamasından, değiştirmesinden, yaymaya çalışmasından, mensup olduğu dinin emir ve yasaklarına uygun davranmasından dolayı,
    
    c) Kişinin mensup bulunduğu dine göre kutsal sayılan değerlerden bahisle,
    
    İşlenmesi halinde, cezanın alt sınırı bir yıldan az olamaz.
    
    (4) (Değişik: 29/6/2005 – 5377/15 md.) Hakaretin alenen işlenmesi halinde ceza altıda biri oranında artırılır.
    
    (5) (Değişik: 29/6/2005 – 5377/15 md.) Kurul hâlinde çalışan kamu görevlilerine görevlerinden dolayı hakaret edilmesi hâlinde suç, kurulu oluşturan üyelere karşı işlenmiş sayılır. Ancak, bu durumda zincirleme suça ilişkin madde hükümleri uygulanır.
    iyide maddesine bişi demiyorum. maddesi illaki vardır önemli olan onun uygulanması. en basit örneğiyle şikayet var bölümünde dava açılan konulara bir bak ne demek istediğimi anlarsın.

    Böyle madde madde yazmakla olmuyor bu işler.

    onuda geçtim r10 öyle gelen geçene ip filan veremez. dava durumuna göre savcılık ister r10ndan. Dava açacaksan bunları bir araştır..
  • 01-06-2010, 03:04:19
    #78
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğim gibi, düşüncenize katılmak zorunda değilim, forum üzerinden hakaret etme davranışınıza devam ederseniz r10 dan mesaj ve ip kayıtlarınızı isteyeceğim.

    daha sonra size hakkınızda soruşturma açılması ile ilgili bir kağıt gelir, bence laflarınıza dikkat edin...
    r10 ondan isteme benden iste ben sana ip adresimi vereyim ve hakkimda istedigin suc duyurusunu yap! bana online oldugunda p.m at sana bizzat ip adresimi kendim yazacagim...

    EDiT:

    mesaj kayitlarimi alinti yap oldugu gibi bir not defterine kayit et veya sayfayi yerimlerime ekle tiklayinca otomatikman acilsin...sana acik adresime kadar herseyi belgelerle verecegim...vermeyen namerttir hakkimda dava actirmayanda namerttir. birdaha diyorum sulanmis beynine egzersiz yaptir beynin gelissin...
  • 01-06-2010, 03:11:44
    #79
    CilginBoard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 ondan isteme benden iste ben sana ip adresimi vereyim ve hakkimda istedigin suc duyurusunu yap! bana online oldugunda p.m at sana bizzat ip adresimi kendim yazacagim...
    bu yazdığın mesajla birlikte hangi seviyede bir insan olduğunu tüm r10 gördü.

    dahası hani yazmışsınız ya yaşım 31 diye, güldürmeyin beni. annenize babanıza yazık, muhtemelen 18 yaşından da küçüksünüz, ve şikayetler onları etkileyecektir bu durumda...

    size yazdığım son mesaj, tekrar söylüyorum fikrinizi beğenmek zorunda değilim.

    gecenin bu saatinde şu saçma mesajlarınız için ayırdığım zamana yazık..

    korkarım siz bunların boş laflar olduğunu düşünüyorsunuz. düşünmemenizi öneririm...
  • 01-06-2010, 03:12:48
    #80
    izm
    Üyeliği durduruldu
    Hakkaten Yok artık ya bu konu ne kadar sapmış böyle. Lütfen yapmayın...
  • 01-06-2010, 03:15:56
    #81
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yazdığın mesajla birlikte hangi seviyede bir insan olduğunu tüm r10 gördü.

    dahası hani yazmışsınız ya yaşım 31 diye, güldürmeyin beni. annenize babanıza yazık, muhtemelen 18 yaşından da küçüksünüz, ve şikayetler onları etkileyecektir bu durumda...

    size yazdığım son mesaj, tekrar söylüyorum fikrinizi beğenmek zorunda değilim.

    gecenin bu saatinde şu saçma mesajlarınız için ayırdığım zamana yazık..

    korkarım siz bunların boş laflar olduğunu düşünüyorsunuz. düşünmemenizi öneririm...
    P.M yollanmistir.. hakkimdaki her türlü bilgiyi vermek icin msn adresimde yazilmistir.

    EDiT: 13 14 yasinda degilim...kimlik bilgilerimi msn den verecgim 18 yasindami 31 yasindami oldugumu kimlik ve adres bilgilerimle göreceksin... saka degilim. insanin agzindan bizde söz bir kez cikar tükürdügümüzü yalamayiz.

    Buyur gel msn ye kimlik bilgilerimi canli canli verecgim neden saka olayim?..

    ve bu isin anne baba ile ne alakasi var? saygidan bahsediyorsan ben kisi´sine göre tavir alir kisisine göre davranirim karsimdaki insan neyi hak ediyorsa ona o tavirla yaklasirim! hayatta da tartistigim kisi ve/veya kisilerin ailesini asla olaya katmam!