dediğim gibi, düşüncenize katılmak zorunda değilim, forum üzerinden hakaret etme davranışınıza devam ederseniz r10 dan mesaj ve ip kayıtlarınızı isteyeceğim.
daha sonra size hakkınızda soruşturma açılması ile ilgili bir kağıt gelir, bence laflarınıza dikkat edin...
Türkiye de adalet sistemi bu kadar geliştimi yaw hiç haberimiz olmadı.