Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yazdığın mesajla birlikte hangi seviyede bir insan olduğunu tüm r10 gördü.

dahası hani yazmışsınız ya yaşım 31 diye, güldürmeyin beni. annenize babanıza yazık, muhtemelen 18 yaşından da küçüksünüz, ve şikayetler onları etkileyecektir bu durumda...

size yazdığım son mesaj, tekrar söylüyorum fikrinizi beğenmek zorunda değilim.

gecenin bu saatinde şu saçma mesajlarınız için ayırdığım zamana yazık..

korkarım siz bunların boş laflar olduğunu düşünüyorsunuz. düşünmemenizi öneririm...
P.M yollanmistir.. hakkimdaki her türlü bilgiyi vermek icin msn adresimde yazilmistir.

EDiT: 13 14 yasinda degilim...kimlik bilgilerimi msn den verecgim 18 yasindami 31 yasindami oldugumu kimlik ve adres bilgilerimle göreceksin... saka degilim. insanin agzindan bizde söz bir kez cikar tükürdügümüzü yalamayiz.

Buyur gel msn ye kimlik bilgilerimi canli canli verecgim neden saka olayim?..

ve bu isin anne baba ile ne alakasi var? saygidan bahsediyorsan ben kisi´sine göre tavir alir kisisine göre davranirim karsimdaki insan neyi hak ediyorsa ona o tavirla yaklasirim! hayatta da tartistigim kisi ve/veya kisilerin ailesini asla olaya katmam!