Gelirleri düzelen var mı
103
●9.172
- 29-02-2016, 18:55:37Aslında mart nisan felanla alakası yok google display reklam ağında politika sebebinden dolayı aylık yüksek bütceli harcayanlar bile reklamı durdur100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diger sektörler zaten nisandan sonra yüksek bütce harcamaya başlar. - 29-02-2016, 22:44:43Üyeliği durdurulduBu politikayı açıklayabilir misin hocam?Ugur.Akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-02-2016, 22:56:31Üyeliği durduruldur100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tepeye mobil için 300x250 reklamı yasaklandı,2 gün önce yaptıkları hangout'ta da belirttiler.Bu kriz geçen senenin ortalarında başlamıştı tek fark şuan sadece haber değil diğer sektörde ki siteler de etkilendiği için yeni bir kriz gibi görünüyor.Tahminimce artık kaliteli yani kazandıran reklamlar adx hesaplarda dönecek ihraç fazlası reklamlar da yani düşük bütçeli reklamlar da biz ads'cilerde dönecek.Mart'ta falan da birşey olacağını düşünmüyorum. - 01-03-2016, 00:01:50Üyeliği durdurulduHocam bildiğim kadarıyla adx yayıncılarının sayısı pek de çok olmasa gerek, nasıl büyük reklamların hepsi onların sitelerinde yayınlanacak?cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2016, 00:18:48r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://support.google.com/adwordspolicy/answer/6008942 burdaki politikaların tümü diyebilirim misal kişi yerli malı türk malı ayakkabı satıyor bunu taklit ürün degip google siteyi askıya alıyor ve hiç bir şekilde acmıyor
reklam verip birkere destek ve verim alan türkiyede cok azdır ajanslara gidip
harcananları saymıyorum zaten - 01-03-2016, 01:08:06Üyeliği durdurulduBüyük herkese yasak ama dediğim gibi tepeye yani kullanıcı mobil'den girince ilk reklamı görmemeli.Kaliteli reklam açısından evet bana göre yüksek bütçeli reklamlar sadece adx'cilere verilecek.Bu beni çok şaşırtmaz işin aslı.Nasıl büyük devletler işlerini gördükleri ülkelerden çekilince arkalarında taşeronlarını bırakır google'de bunu yapıyor.Yani kendimizi kandırmayalım artık 3. dünya ülkesi konumundayız.Eskisi gibi kazançları yavaş yavaş unutalım.r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:08:06 -->-> Daha önceki mesaj 00:28:55 --
Bu arada bu geceye sayım yok olarak giriyoruz gel de bu aydan bir şey bekle şimdi
- 01-03-2016, 10:58:11