• 29-02-2016, 15:15:18
    #28
    Son 1 haftadır tek tuk oynama oluyor ama düşüş yarı yarıya..
  • 29-02-2016, 18:55:37
    #29
    r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılbaşından önce gayet normalken birden %50 düşüş yaşadık ama hocam, biz bunun sebebini merak ediyoruz aslında. Bir de bu kalıcı mı yoksa bazı arkadaşların dediği gibi mart gibi düzelir mi?
    Aslında mart nisan felanla alakası yok google display reklam ağında politika sebebinden dolayı aylık yüksek bütceli harcayanlar bile reklamı durdu

    diger sektörler zaten nisandan sonra yüksek bütce harcamaya başlar.
  • 29-02-2016, 22:44:43
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Ugur.Akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında mart nisan felanla alakası yok google display reklam ağında politika sebebinden dolayı aylık yüksek bütceli harcayanlar bile reklamı durdu

    diger sektörler zaten nisandan sonra yüksek bütce harcamaya başlar.
    Bu politikayı açıklayabilir misin hocam?
  • 29-02-2016, 22:56:31
    #31
    Üyeliği durduruldu
    r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu politikayı açıklayabilir misin hocam?

    Tepeye mobil için 300x250 reklamı yasaklandı,2 gün önce yaptıkları hangout'ta da belirttiler.Bu kriz geçen senenin ortalarında başlamıştı tek fark şuan sadece haber değil diğer sektörde ki siteler de etkilendiği için yeni bir kriz gibi görünüyor.Tahminimce artık kaliteli yani kazandıran reklamlar adx hesaplarda dönecek ihraç fazlası reklamlar da yani düşük bütçeli reklamlar da biz ads'cilerde dönecek.Mart'ta falan da birşey olacağını düşünmüyorum.
  • 01-03-2016, 00:01:50
    #32
    Üyeliği durduruldu
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tepeye mobil için 300x250 reklamı yasaklandı,2 gün önce yaptıkları hangout'ta da belirttiler.Bu kriz geçen senenin ortalarında başlamıştı tek fark şuan sadece haber değil diğer sektörde ki siteler de etkilendiği için yeni bir kriz gibi görünüyor.Tahminimce artık kaliteli yani kazandıran reklamlar adx hesaplarda dönecek ihraç fazlası reklamlar da yani düşük bütçeli reklamlar da biz ads'cilerde dönecek.Mart'ta falan da birşey olacağını düşünmüyorum.
    Hocam bildiğim kadarıyla adx yayıncılarının sayısı pek de çok olmasa gerek, nasıl büyük reklamların hepsi onların sitelerinde yayınlanacak?
  • 01-03-2016, 00:18:48
    #33
    r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu politikayı açıklayabilir misin hocam?

    https://support.google.com/adwordspolicy/answer/6008942 burdaki politikaların tümü diyebilirim misal kişi yerli malı türk malı ayakkabı satıyor bunu taklit ürün degip google siteyi askıya alıyor ve hiç bir şekilde acmıyor

    reklam verip birkere destek ve verim alan türkiyede cok azdır ajanslara gidip
    harcananları saymıyorum zaten
  • 01-03-2016, 01:08:06
    #34
    Üyeliği durduruldu
    r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bildiğim kadarıyla adx yayıncılarının sayısı pek de çok olmasa gerek, nasıl büyük reklamların hepsi onların sitelerinde yayınlanacak?
    Büyük herkese yasak ama dediğim gibi tepeye yani kullanıcı mobil'den girince ilk reklamı görmemeli.Kaliteli reklam açısından evet bana göre yüksek bütçeli reklamlar sadece adx'cilere verilecek.Bu beni çok şaşırtmaz işin aslı.Nasıl büyük devletler işlerini gördükleri ülkelerden çekilince arkalarında taşeronlarını bırakır google'de bunu yapıyor.Yani kendimizi kandırmayalım artık 3. dünya ülkesi konumundayız.Eskisi gibi kazançları yavaş yavaş unutalım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:08:06 -->-> Daha önceki mesaj 00:28:55 --

    Bu arada bu geceye sayım yok olarak giriyoruz gel de bu aydan bir şey bekle şimdi
  • 01-03-2016, 08:50:13
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gelirler iyice düştü.
  • 01-03-2016, 10:58:11
    #36
    Düşüş dolar bazında çok daha yüksek.

    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelirler iyice düştü.